Vakuová čerpadla a kompresory značky Thomas jsou určeny jak pro široké, tak i vysoce specializované mobilní aplikace, které vyžadují výjimečný výkon a odolnost. Mezi tyto specializované aplikace patří vzduchová sedadla, palivové články, vzduchové odpružení a systémy nafukování pneumatik. Naši inženýři úzce spolupracují s předními výrobci automobilů a jejich primárními dodavateli na vývoji nových technologií, které nabízejí velký potenciál pro budoucí generace řidičů.
Pneumatické spojky s malým objemem vzduchu zrychlují zapojení a rozpojení, čímž kombinují všechny přednosti kotoučové spojky s výhodami přímého pneumatického zapojení. Tyto spojky jsou nasazovány v průmyslových strojích, kde pohony elektrickými motory vyžadují efektivní metodu zastavení bez prokluzu.
Pneumatické dveře jsou obvykle standardní výbavou větších dálkových autobusů a autobusů, které se zapůjčují. Zajišťují pohodlné otevírání těžkých dveří těchto vozidel.
Pneumatické klaksony jsou vyráběny v různých tvarech a velikostech. Používají se v námořním průmyslu, na návěsech, hasičské technice, autobusech a vozidlech záchranných služeb.
Pneumatická sedadla poskytují komfort pomocí systému integrovaných vzduchových vaků. Tento systém zahrnuje vzduchové čerpadlo, řídicí elektroniku, pneumatické ventily a ovládací panel. Kompresor plní vak podle požadavků uživatele. Vzduch může být vypouštěn pasivně, kdy váha těla vytlačuje vzduch, nebo aktivně, kdy je generován podtlak čerpadlem. Pneumatická sedadla mohou být vybavena i masážní funkcí.
Pneumatické odpružení je dnes používáno v automobilech, nákladních vozidlech a SUV (sportovně-užitkových vozidlech). Některá luxusní vozidla a nákladní vozidla pro dálkovou přepravu nabízejí vzduchové odpružení jako standardní výbavu. Kompresor dodává vzduch buď do tlumičů, nebo pryžových vaků umístěných přímo pod nápravou nebo u jednotlivých kol.
Technologie centrálního nafukování pneumatik umožňuje rychlé přizpůsobení tlaku v pneumatikách podle měnících se podmínek. Centrální nafukování pneumatik zlepšuje trakci, což umožňuje provoz na nekvalitních cestách a v prudkých svazích, a zároveň snižuje opotřebení pneumatik. Vozidla s touto technologií mají relativně nízký dopad na životní prostředí (např. eroze kolejí) v mokřadech a na cestách.
Suchoběžný kompresor. Velmi vhodný pro aplikace, které vyžadují vysoký tlak a restart v náročném provozním prostředí.
Maximálmí průtok: 153 l/min | 5.4 cfm
Maximálmí tlak: 12.1 bar | 175 psi
Bezolejové membránové čerpadlo. Vyznačuje se vysokou účinností, nízkou hlučností a dobrou vzduchotěsností. Používá se stejně jako kompresor i jako vývěva.
Maximálmí průtok: 91 l/min | 3.2 cfm
Maximálmí tlak: 3 bar | 44 psi
Maximálmí vakuum: -990 mbar | 29.2 in.Hg
Pístové čerpadlo WOB-L® běžící na sucho. Nejlepší výkonové charakteristiky pro vysoké tlaky. Používá se hlavně jako kompresor.
Maximálmí průtok: 212 l/min | 7.5 cfm
Maximálmí tlak: 12.1 bar | 175 psi
Maximálmí vakuum: -990 mbar | 29.2 in.Hg
Poptávky, technické dotazy k výrobkům a náhradním dílům, výběr příslušenství:
725 361 950Objednávky, dotazy k objednávkám, platbám, přepravnému:
725 983 903